سونی در ساخت کنسول PS5، از محیط زیست نیز حمایت کرده است

شرکت سونی اعلام کرد که در ساخت کنسول PS5 سعی شده علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، از قطعات قابل تجزیه در محیط زیست استفاده شود.

سونی در ساخت کنسول PS5، از محیط زیست نیز حمایت کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی در تلاش است تا با اتتشار نام عناوینی که در کنسول بعدی این شرکت یعنی PS5 وجود دارد نشان دهد که این کنسول از نسل قبلی خود قدرتمندتر و بسیار پرتوان‌تر خواهد بود. جیم رایان مدیر ارشد سونی، در وبلاگ پلی استیشن درباره این کنسول نوشت:" کنسول PS5 دارای امکانات بسیار زیادی نسبت به کنسول PS4 است این در حالی است که مصرف برق این دستگاه هم به مراتب از کنسول PS4 پایین‌تر بوده و با انتخاب حالت بهینه انرژی، چیزی حدود ۰.۵ وات برق مصرف خواهد کرد."

رایان اعلام کرد در نسل بعدی پلی استیشن حالتی وجود دار که مصرف برق را تا حد چشم گیری پایین می‌آورد که اگر فقط یک میلیون از کاربر‌های این کنسول حالت مذکور را فعال کنند، نزدیک به قطع شدن برق ۱۰۰۰ خانه در آمریکا در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد.

سونی در ساخت کنسول PS5، از محیط زیست نیز حمایت کرده است

این پیام نشان از این دارد که شرکت سونی روی تعهدات خود برای کمک به محیط زیست پایبند است و از این طریق قصد دارد سایر شرکت‌های سازنده کنسول را دعوت به کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست دعوت کند. اضافه شدن هارد دیسک SSD نیز یکی دیگر از اقدامات سونی برای حمایت از محیط زیست است چرا که طبق اعلام سونی در این هارد دیسک‌ها از موادی استفاده شده است که به راحتی در طبیعت تجزیه خواهند شد.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی موبایلی Cubiti Dash 'n' Dodge + تصاویر


ظاهرا تعهدات سونی فقط به مسائل سخت افزاری مربوط نمی‌شود و این شرکت قصد دارد از طریق ساخت بازی برای عینک‌های PSVR اثرات مواد مخرب بر محیط زیست و آلوده شدن بیش از حد هوا را نشان دهد. هنوز تاریخ معرفی رسمی کنسول PS5 توسط شرکت سونی اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام/

کنسول PS5 مصرف برق بسیار پایینی خواهد داشت

برچسب ها: فناوری ، کنسول بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار