پست سید محمد حسینی در مورد احتمال حمله سایبری آمریکا به ایران + تصویر

وزیر ارشاد سابق مطلبی را در توییتر خود در خصوص عقب نشینی آمریکا از حمله نظامی به ایران منتشر کرد.

توئیت وزیر ارشاد سابق در مورد حمله سایبری آمریکا به ایران + عکس نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حمله پهپادی و موشکی نیروهای یمنی به تأسیسات نفتی عربستان در شرکت نفتی آرامکو مقامات کاخ سفید رجزخوانی‌های همیشگی خود را در مورد حمله به ایران آغاز کردند. آنها با نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت کشورمان اعلام کردند ایران مسئول حمله به آرامکو بوده است.

پس از آنکه مقامات سیاسی و نظامی کشورمان قاطعانه تأکید کردند که هر‌گونه تجاوز و تهاجم ولو کوچک را به خاک کشورمان در ابعادی وسیع پاسخ خواهند داد، همگان دریافتند که رجزخوانی آمریکایی‌ها تنها برای خوشنود کردن چند روزه مقامات سعودی بوده است. امروز نیویورک تایمز در گزارش خود تصریح کرد: پس از منصرف شدن آمریکا از حمله نظامی به ایران حالا مقامات این کشور در حال بررسی حمله سایبری به کشورمان هستند.

سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم با انتشار پستی در توییتر به این گزارش نیویورک تایمز واکنش نشان داد.

او در این توییتر خود نوشت :

" نیویورک تایمز: "به تلافی حملات علیه تأسیسات نفتی عربستان، آمریکا در حال بررسی حملات سایبری احتمالی به ایران است. از جنگ نظامی به "بررسی حملات سایبری احتمالی" عقب نشینی کرده‌اند آن هم صرفا برای تسکین آل سعود! و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند با لشکر سایبری ج.ا طرف هستند.

توئیت وزیر ارشاد سابق در مورد حمله سایبری آمریکا به ایران + عکس نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار