کشف زمین خواری ۳ میلیاردی در کلاردشت

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل و ساکن شهرستان کلاردشت در محدوده منطقه رودبارک، با تجاوز به بخشی از اراضی ملی مبادرت به تصرف و محصور کردن بیش از ۷ هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی کرده، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به زمین خواری شناسایی، و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم  را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور اجرای حکم قضائی مبنی بر خلع ید زمین، بیش از ۷ هزار و ۱۸۲ متر مربع از اراضی تصرف شده به ارزش ۳ میلیارد ریال با همکاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دامن طبیعت بازگردانده شد.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید خود را در قبال صیانت از منابع طبیعی مسئول بدانند، افزود: آگاه باشیم که انفال عمومی حق الناس هستند و باید از آن‌ها محافظت کنیم.

انتهای پیام/س

کشف زمین خواری میلیاردی در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار