آذرماه، اختتامیه جشنواره دوسالانه داستان کوتاه نارنج

اختتامیه جشنواره دوسالانه داستان کوتاه نارنج آذرماه در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بادپر دبیر جشنواره ۲ سالانه نارنج با اشاره به برگزاری جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج و پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، گفت: استقبال این دوره جشنواره نسبت به دوره‌های قبل بیشتر بوده به گونه‌ای که از چندین کشور خارجی نیز آثاری به دبیرخانه ارسال شده است.

او افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره از تمامی استان‌های کشور و حدود ۱۴-۱۵ کشور خارجی بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به ترکیه، آلمان، ایتالیا، مالزی، افغانستان، قطر، امارات، هلند و ... اشاره کرد.

دبیر جشنواره ۲ سالانه نارنج افزود: اسامی شرکت‌کنندگان در جشنواره شنبه ۶ مهرماه و پس از داوری اسامی برگزیدگان مرحله اول در ابتدای آبان ماه اعلام می‌شود.

بادپر با بیان اینکه پس از مرحله اول مجدد داوری صورت می‌گیرد، بیان کرد: اسامی برگزیدگان و اختتامیه جشنواره در آذرماه اعلام و برگزار می‌شود.

جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج به همت انجمن اهل قلم، مؤسسه فرهنگی هنری نارنج و ﺑﺎ ﻫﻤﯿﺎﺭﯼ ﺍﺩﺍﺭه ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻓﺎﺭﺱ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ﺟﻬﺮم از سال ۸۶ آغاز شده است.

این جشنواره نخستین بار در ۲۹ آذر ۱۳۸۶، دومین بار در ۲۱ بهمن ۸۹، سومین بار در ۳ آذر ۹۰، چهارمین بار در ۲۵ مهر ۹۲، پنجمین بار در ۲۶ آذر ۹۴، ششمین بار در پاییز ۹۶ برگزار شده و هفتمین دوره نیز امسال است.

داوری شش دوره گذشته این جایزه ادبی را چهره‌های شاخص ادبیات داستانی ایران نظیر «ابوتراب خسروی»، «محمد کشاورز»، «احمد اکبر‌پور»، «حسن محمودی»، «احمد آرام»، «عباس عبدی»، «بها‌الدین مرشدی»، «ندا کاووسی‌فر»، «غلامحسین دهقان»، «بابک طیبی» محمد حسینی و فرشته احمدی انجام داده‌اند.
انتهای پیام/م

جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.