با حضور فالیباف؛

اجتماع بزرگ مردمی یاد یاران در سرایان

بمناسبت هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ مردمی یاد یاران با حضور محمدباقر قالیباف در سرایان برگزار شد.

اجتماع بزرگ مردمی یاد یاران در سرایانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این مراسم با تجلیل از شهدا و ایثارگران گفت: همه کسانی که از انسانیت بویی برده اند سر تعظیم در برابر شهدا پایین می‌اورند.

او  با اشاره به رشادت‌های شهدا و ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: باور‌های افرادی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند مهمترین  رمز پیروزی  بود  چرا که  در پشتیبانی از دفاع مقدس لحظه‌ای تردید نمی کردند چه پشت جبهه چه رودروی دشمن همه درگیربودند.

قالیباف با اشاره به اینکه   ملت و مردم با رهبری امام در هیچ جایی از اعتقادات و ارزش‌های خود دست نکشیدند.ادامه داد:ملت به سنت‌های الهی اعتقادداشتند و ایستادند هر چند قلیل و کم بودند و امکانات کم در اختیار داشتند اماهر چه داشتند با تدبیر و عقلانیت به میدان اوردند و با اخلاص کار‌ها را انجام دادند و می دانستند که خدا هم پیروزی جبهه حق را تضمین کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تصریح کرد:  امروز عزت اسلام و مسلمین اتفاق افتاده و این باوریست که وجود داشت و مردم رادر هشت سال دفاع مقدس پای کار اورد  و پیش قراولان شان جوانان بودند. 

او با اشاره به اینکه ما امروزه ضعف در جا‌های دیگر نداریم و دشمن از حلقه ضعیف ما در این مجموعه یعنی حوزه اقتصاد هجوم اورده است. گفت: ما باید روی پای خودمان بایستیم و به خودمان باور داشته باشیم. ما امروز در بحث موشک‌های مختلف جزو پنج کشور اول دنیا هستیم در حالی که قبلا هیچی نداشتیم.

قالیباف اظهار کرد:  در حوزه اقتصاد این باور‌ها وجود ندارد. باید این باور را اصلاح بکنیم. به جای کدخدا به خدا اعتماد بکنیم. ما هم از جهت باور‌ها دچار اشکالیم و هم در میدان عمل دچار اشکالیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد: اول اعتماد بخدا و بعد دخیل کردن مردم در امور و فرصت دادن به جوانان کشوری که ملتش و جوانانش بتوانند در حوزه نظامی و هسته‌ای کاری بکنند که جزو کشور‌های برتر دنیا باشند بدون شک در سایر میادین از جمله اقتصاد میتوانند مشکلات را حل بکنند و اینجاست که چاره‌ای نداریم جز اینکه به مردم اگاهی بخشی بدهیم و ان‌ها را وارد میدان بکنیم.

او  گفت: تحریم حتما سخت است و باعث مشکلات می شود، اما با اطمینان با اصلاح باور‌ها و به کمک خود ملت و جوانان با یک برنامه پنج ساله میتوانیم اقتصاد کشور را به سطوح خیلی خوب و با ارامش برسانیم.

انتها ی پیام : ط آ

حل مشکلات اقتصادی با برنامه ای پنج ساله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار