افتتاح صدو دهمین پایگاه مقاومت بسیج در طبس

به مناسبت هفته دفاع مقدس صدو دهمین پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان طبس افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الااسلام و المسلمین  محمدی امام جمعه طبس در مراسم  افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج  گفت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین است.

او با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی که یک چله از آن گذشته است وهم بر کشور ما و هم بر منطقه تاثیرات مثبت گذاشته است افزود: تفکر بسیجی بر سرنوشت بشریت تاثیر گذار است و اگر امام در زمان جنگ بسیج را تاسیس نمی‌کردند معلوم نبود سرنوشت مردم و کشور به کجا کشیده می‌شد؛ و عزت امروز کشور مرهون تفکر بسیجی است.

حجت الااسلام و المسلمین  محمدی  اظهار کرد: در ابتدای جنگ سوریه حدود ۸۰ درصد خاک آن در دست داعش بود و ارتش سوریه ناکارآمد شده بود، ولی زمانی که بسیج مردمی سوریه وارد میدان شدن ورق به نفع جبهه سوریه برگشت.

امام جمعه طبس ادامه داد: در عراق زمانی که خاک آن به دست داعش افتاد و در حال سقوط بود، مرجع تقلید بزرگ شیعه در عراق، آیت الله سیستانی دستور تشکیل حشد الشعبی را صادر کردند که حشد الشعبی همان بسیج ما به زبان عربی است و این امر بود که باعث شکست داعش در منطقه شد.

او افزود: ماباید قدر تفکر بسیجی را بدانیم و که این تفکر موجبات امنیت را در تمام زمینه‌ها را برای ما فراهم می‌آورد و افتتاح پایگاه بسیج  با  نام شهید حججی  موجب خیر و برکت در این منطقه شود.

انتهای پیام / ط آ

تفکر بسیجی تأثیر گذار بر سرنوشت بشریت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار