دادستان کل کشور مطرح کرد؛

دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا‌امیدی در بین مردم است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: در طول ۴۰ سال دشمن هر چه برنامه داشته به بن بست خورده است.

دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور گفت: در زمان امام سجاد (ع) فقط دو زائر بر مزار و مرقد امام حسین (ع) حضور داشتند و پس از یک یا دو روز زیارت به مقصد خود باز می‌گشتند، اما امروز پس از گذشت ۱۳۸۰ روز سپری شدن از واقعه عاشورا، مراسم اربعین را به این عزمت شاهد هستیم.

وی افزود: اربعین امروز محصور در کربلا، عراق و منطقه غرب آسیا نیست بلکه اربعین جهانی شده و به غیر از شیعیان و مسلمانان مسیحیان نیز در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: حضور دادستان کل کشور در مراسم استقبال شهید گمنام در محله فرحزاد


حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: امروز در کنار عاشقان امام حسین (ع)، مسیحیان عراق با همان لباس مخصوص خود به زیارت امام حسین (ع) می‌آیند.

وی افزود: اگر بخواهیم دین‌خدا و آیین و مکتب تشیع باقی باشد، راه حسین (ع) را باید ادامه دهیم، امام حسین (ع) در دل شیعیان و غیر شیعیان حکومت می‌کند.

دادستان کل کشور گفت: قیام امام حسین (ع) درسی است که باید به آن توجه کنیم، ملت ایران در طول این ۴۰ سال به ندای، ولی فقیه پاسخ مثبت دادند و از آن روز مخالفت با، ولی فقیه آغاز شد.

وی گفت: دشمن جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی را به ملت ایران تحمیل کرده است، یک روز جنگ نظامق علیه کشور بود و ۸ سال تمام تلاششان را جمع کردند و گرگ درنده‌ای به نام صدام را به جلو انداختند، اما ملت ما جلوی او را گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: سه سال است که جنگ اقتصادی را شدت داده‌اند. البته برخی از این ندانم کاری‌های به سوء مدیریت عده‌ای باز می‌گردد که نظام را متزلزل کرده‌اند، بخشی از این فساد‌هایی که شما می‌بنید و می‌شنوید؛ ریشه از برنامه‌های از قبل تعریف شده در آن طرف مرز‌ها دارد و هدف نا امید کردن مردم است.

وی گفت: آن‌ها به دنبال این هستند که به مردم بگویند که نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند مشکلات را حل کند و در جهت القای یاس و ناامیدی به مردم هستند، البته دشمن کورخوانده است، در طول ۴۰ سال دشمن هر چه برنامه داشته است به بن بست خورده است.

دادستان کل کشور افزود: امروز به حول قوه الهی جوانان ما می‌توانند بهترین و پیشرفته‌ترین پهپاد‌های آمریکایی را ساقط کند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: مردم یمن با وجود اقتصاد بدی که دارند با وجود عزم و اراده‌ای که دارند جلد دوم مردم انقلابی ایران هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد.

دادستان کل کشور گفت: مشکلات داریم، شاهد فساد و مفسده در جامعه هستیم، اما این‌ها مسائل درون خانوادگی ما است که باید آن‌ها را حل کنیم، تبلیغات دشمن این است که جوری وانمود کند که تمام مسئولان ایران مفسد هستند، اما اینگونه نیست.

وی گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران سالم است، ما در جامعه مشکل داریم، اما این مشکلات نتوانسته نظام ما را از حرکت عاشورایی و حسینی خود باز نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تصریح کرد: پشت سر رهبری و ولایت فقیه باید بایستیم، با وجود مشکل در جامعه، ایران ماننده ستاره‌ای در منطقه غرب آسیا می‌درخشد.

وی گفت: هرچه پیوند خود با ائمه عصمت و طهارت امام حسین (ع) و اربعین او مستحکم‌تر کنیم به توفیق روز افزون خواهیم رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
میخواهید .جوانان را ناامید نکنند . حوانان نخبه را بکار گیرید .ازدواج و مسکن شون را فراهم کنید .
آخرین اخبار