به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

همایش کوهنوردی و رقابت تراپ در دلفارد جیرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت از برگزاری همایش کوهنوردی و کوه پیمایی به همراه مسابقه تراپ به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای پاگدار دلفارد خبر داد.

همایش کوهنوردی و رقابت تراپ در دلفارد جیرفتعلیرضا معاضدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۵ مهر جاری به همت هیئت تیراندازی شهرستان جیرفت و همکاری این اداره در دهستان دلفارد، روستای پاگدار (دره تنگ) برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه ثبت نام تا پایان روز پنج شنبه ۴ مهر جاری ادامه دارد، افزود: علاقه مندان می‌توانند برای نام نویسی به دفتر هیئت تیراندازی روبروی اداره زندان جیرفت مراجعه کنند.

 

معاضدی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت هفته دفاع مقدس، به برگزاری برنامه همایش کوهنوردی و کوه پیمایی با حضور گروه‌های مختلف کوهنوردی نیز اشاره و تصریح کرد: برای برگزاری این برنامه ساعت۴:۳۰ بامداد از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان به سمت دلفارد، قله شاه چهلمرد حرکت می‌کنیم.

او مکان تجمع را دلفارد، پائین کوه شاه چهلمرد، کوچه سنگفرش اعلام کرد و بیان داشت: ساعت ۵ صبح به سمت قله حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی و همایش کوهنوردی در روستای پاگدار دلفارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار