برخورد با عاملان تیراندازی در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برخورد با سلاح‌های غیرمجاز و وقوع تیراندازی‌ها در این استان به‌شدت در دستور کار پلیس بوده، گفت: نیروی انتظامی به‌دنبال این است که سلاح‌های غیرمجاز را به‌صورت خانه‌به‌خانه جمع‌آوری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: فرماندهی انتظامی لرستان نقشه‌های راهی را به‌عنوان چشم‌انداز‌های عملیاتی، انتظامی، ترافیکی و فرهنگی طراحی کرده‌است.

او با بیان اینکه ما در مقابل جنگ نرم دشمن و نظام سلطه هم در فضای مجازی و فضای حقیقی اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم، افزود: حدود یک‌چهارم جمعیت لرستان را سالیانه چهره‌به‌چهره آموزش می‌دهیم، هم‌چنین بیش‌از ۵۰ هزار نفر سالیانه در مناطق آسیب‌پذیر و یا در معرض آسیب را به‌صورت کارگاهی آموزش می‌دهیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری همایش استانی پلیس و آسیب‌های اجتماعی در کوهدشت کار جدید و خوبی بود، عنوان کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی علاوه بر طرح‌های پیشگیرانه ۱۷ قدرالسهم مدیران، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی لرستان را طبق قانون مشخص‌کرده و جلسه آن در استانداری برگزار شده‌است.

او با بیان اینکه در نیمه دوم امسال بتوانیم بخش عظیمی از مردم را در مدارس و مساجد نسبت به آسیب‌های اجتماعی آگاه کنیم، بیان کرد: برخورد با سلاح‌های غیرمجاز و وقوع تیراندازی‌ها به‌شدت در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی ست، نیروی انتظامی به‌دنبال این است که سلاح‌های غیرمجاز را به‌صورت خانه‌به‌خانه جمع‌آوری کند برنامه‌ریزی این کار در حال تدوین است.

مهدیان‌نسب گفت: در دفاع‌مقدس همت همگانی پای کار آمد و تمام دنیا که به جنگ ایران آمده‌بودند با شکست مواجه شدند در جنگ نرم نیز دفاع نرم همگانی می‌خواهیم تا با استفاده از فرهنگ امرِبه‌معروف و نهی از منکر بتوانیم قدم‌های بهتر و محکم‌تری برداریم.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ۵۱ نقطه در این استان دارای آلودگی و آسیب‌های اجتماعی مختلف شناسایی‌شده که مهم‌ترین آن‌ها اعتیاد به مواد مخدر بوده، همه مأموریت‌های پلیس مبتنی بر قانون است و از مردم لرستان که پشتوانه محکم پلیس هستند تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/م

با عاملان تیراندازی برخورد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.