دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان:

ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مجتبی بیرانوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است.

 بیرانوند  در دیدار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی کشور در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری اعتیاد به مواد مخدر را به عنوان بزرگترین آسیب اجتماعی کشور عنوان کرده‌اند، افزود: ایشان برای مقابله با این آسیب اجتماعی جریان‌سازی فرهنگی در حوزه پیشگیری را پیشنهاد کرده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با سو مصرف مواد مخدر بیان کرد: امسال بیش از ۱۵۲ برنامه، کارگاه تخصصی و همایش با سطح بالای کیفی در دستگاه‌های متناظر با مواد مخدر در لرستان برگزار شده است.

بیرانوند اضافه کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تا سال ۹۵ از وضعیت مناسبی از نظر عملکردی برخوردار نبوده و رتبه ۲۷ کشور را در اختیار داشت.

وی ادامه داد:، اما در سه سال گذشته وضعیت این شورا بهتر شده و اکنون در رتبه دهم قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: لرستان در سال‌های گذشته جزو ۱۰ استان نخست مبتلا به اعتیاد و آلودگی بود، اما با اقدامات انجام شده پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.

انتهای پیام/ر

ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار