بوریس جانسون در سازمان ملل راهش را گم کرد + فیلم

نخست‌وزیر انگلیس پس از پایان سخنرانی‌‌اش در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل راهش را گم کرده و کاملا گیج شده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس شب گذشته پس از پایان سخنرانی‌اش در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حالی که گیج شده بود، نمی‌دانست باید به کدام طرف برود.

همچنین هنگام سخنرانی بوریس جانسون بیشتر صندلی‌ها خالی بودند.

نخست‌وزیر انگلیس در سخنرانی خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حرف جدیدی برای گفتن نداشت و با اشاره به اهمیت فناوری‌های جدید در زندگی بشر و اهمیت اطلاعات در جهان امروز گفت: هیدروکربن، اطلاعات و داده ها، نفت خامِ موردنیاز اقتصاد مدرن هستند. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که نمی‌دانیم چه کسی مالکیت این منابع جدید نفتی را در اختیار خواهد داشت و نمی‌دانیم که چه کسی اختیار این منابع عظیم مالی را در اختیار خواهد داشت. همچنین نمی‌دانیم که چه کسی درباره چگونگی استفاده از این اطلاعات تصمیم گیری خواهد کرد. سئوالی که مطرح است این است که آیا ما می‌توان جهان جورج اورلی کنونی مان را که برای سانسور، سرکوب و کنترل طراحی و ساخته شده است رها کنیم و به جای آن جهان آزاد، جهان بحث و گفتگو و یادگیری را بپذیریم جهانی که در آن فناوری می‌تواند قحطی و بیماری‌ها را ریشه کن کند، اما نمی‌تواند آزادی ما را نابود کند. انگلیس امروزه در بخش فناوری در جهان همچون یک رهبر است و من از رهبران حاضر در این نشست دعوت می‌کنم در نشست سال آینده در لندن درباره فناوری‌های مدرن شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۲۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
خدا شفاش بده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
این جانسون هم رفتارش یه جوریه که انگار مطلب را دیر میگیره // انگار درست خون به مغزش نمیرسه
آخرین اخبار