۲۲۰ میلیارد تومان در شبکه راه‌های آذربایجان غربی هزینه شده است

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:۲۲۰ میلیارد تومان در شبکه راه‌های آذربایجان غربی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ابراهیم مبارک‌قدم، مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان در شبکه راه‌ها هزینه شده‌است که ۱۲۳ کیلومتر راه اصلی احداث و ۴۰ کیلومتر آماده آسفالت شده‌است.

 مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد:از محل اوراق اسناد خزانه و غیر دولتی، ساخت ۱۴۹ کیلومتر راه روستایی تمام شده و ۶۴ کیلومتر اماده اسفالت است که با اتمام آن آمار جمعیت برخوردار روستایی از راه آسفالت به ۸۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

او تکمیل و اتمام بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) خوی، ساختمان یادمان مصدومان شیمیایی سردشت را از دیگر پروژه های فاخر افتتاح شده اعلام کرد.

مبارک قدم ادامه داد:تغییر پادگان شهر ارومیه به عنوان تنها تنفسگاه شهر به عنوان باغ موزه و میدان مراسم های ملی و مذهبی به تصویب کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی و معماری رسید.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی  با اشاره به اقدامات ستاد بازآفرینی شهری گفت:بازافرینی ۱۷ محله در ۵ شهر ارومیه، مهاباد، میاندوآب، خوی و بوکان در دستور کار قرار گرفت و ۲۵۰ اقدام یا پروژه با هماهنگی فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی و شرکتهای خدمات رسان برنامه ریزی شده است .

 

 

انتهای پیام/م

 

آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.