راهداری همدان به شکل شبانه روز آماده کمک رسانی به زائران اربعین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ۲۴ ساعته این اداره کل برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

راهداری همدان به شکل شبانه روز آماده کمک رسانی به زائران اربعین استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در سی و پنحمین کمیته حمل و نقل با محوریت بررسی مفاد قابل اجرا در اربعین حسینی و با موضوع کمیته حمل و نقل با تأکید بر فراهم کردن همه امکانات و اطلاع رسانی کامل در این خصوص اظهار داشت: همه عوامل دست اندکار این مجموعه باید در سه شیفت ۸ ساعته (۲۴ ساعته) فعال باشند.

او با اشاره به آماده باش کامل ناوگان مسافری این اداره کل در ایام اربعین افزود: در این ایام علاوه بر راننده باید راننده کمکی نیز جذب شده و در جابجایی زائران فعال باشند.

پناهنده ادامه داد: رانندگان موظف هستند در این ایام حتما سپهتن ناوگان خود را فعال کنند و به لحاظ فنی نیز قبل از حرکت وسایط نقلیه حتما بررسی شود.. تهیه لیست از همکاران به شکل شیفت بندی، تهیه لیستی محتوی اطلاعات درست از تعداد زائران (ورودی و خروجی)، نصب کانکس در مکان‌های تجمع اتوبوس‌ها و پاسخگویی به مراجعان با حضور همکاران و مسئولان از جمله مصوبات سی و پنحمین کمیته حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بود.

استان همدان به دلیل نزدیکی به مرز، به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی پنج استان قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی انتخاب شده است.

انتهای پیام/ د 

آماده باش راهداری همدان در ایام اربعین 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.