افزایش ۲۸ درصدی تعداد موکب‌های اربعین حسینی استان مرکزی

تعداد موکب‌های اربعین حسینی استان مرکزی که ثبت شده و مجوز گرفته اند ۲۸ درصد افزایش دارد.

افزایش ۲۸ درصدی تعداد موکب‌های اربعین حسینی دراستان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   تعداد موکب‌های اربعین حسینی در استان مرکزی که ثبت شده و برای آن‌ها مجوز صادر شده است نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد.

خلیل نجفی رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی   گفت: ۶۱ موکب از استان مرکزی برای ارایه خدمات در اربعین حسینی ثبت شده و مجوز برای آن‌ها صادر شده است و این درحالیست که سال گذشته ۴۸ موکب استان مرکزی به زائران اربعین خدمات ارائه کردند.

نجفی با بیان اینکه امسال ۲۱ موکب در داخل استان تا منطقه خروج در مهران خدمات ارائه می‌دهند و و مابقی در خارج کشور در عراق خدمات می‌دهند افزود:امسال تامین و توزیع روزانه ۲۰۰ هزار وعده غذا شامل صبحانه، ناهار و شام برای ستاد اربعین استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد:، چون توقف زائران در نجف اشرف در سه روز، ممکن است ارایه خدمات را با مشکل مواجه کند بنابراین ۱۴ موکب برای این مهم پیش بینی شده، ۱۳ موکب نیز در مسیر نجف به کربلا توسط اساانومرکزی تدارک شده است که خدمات ویژه ارائه می‌کنند و ۱۱موکب در کربلا، کاظمین و سامرا هر کدام یک موکب تدارک شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: امسال ۵ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۴۰۰ خدمات پذیرایی برای استان مرکزی پیش بینی شده است در صورتی که سال گذشته ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار خدمات پذیرایی ارائه شد.

در پایان جلسه ستاد اربعین حسینی استان مرکزی مجوز فعالیت موکب‌های استان به موکب داران اعطا شد.

انتهای پیام / ج

۶۱ موکب از استان مرکزی برای ارایه خدمات در اربعین حسینی ثبت شده

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.