سرمربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهم‌ترین دغدغه من کسب سهمیه کاراته المپیک است

هروی گفت: مهم‌ترین دغدغه من این است که بتوانیم از امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را بدست آوریم.

هروی: مهم‌ترین دغدغه من کسب سهمیه المپیک برای کاراته است

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات کاراته وان شیلی با نتایج خوبی به پایان رسید و ذبیح الله پورشیب و امیر مهدی زاده توانستند با عملکرد مناسبشان امتیازات ارزنده‌ای را از این رقابت‌ها کسب کردند.

او گفت: خوشبختانه پورشیب توانست به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند، اما متاسفانه با رای و نظر داور باخت و به عنوان نائب قهرمانی رسید. عملکرد مهدی زاده قابل قبول بود. او توانست با برتری مقابل نفر سوم و ششم رنکینگ به روز‌های خوب خود نزدیک شود.


بیشتر بخوانید: امتناع ملی پوش ایران از دست دادن با یک مرد چینی زمان دریافت مدال طلا


باید ذره ذره امتیازات را کسب کنیم

او تصریح کرد: در تمام مسابقات کاراته وان شرکت خواهیم کرد. ما باید از تمام این رقابت‌ها امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست بیاوریم. ذره ذره جلو می‌رویم و تا پایان سال در ۶ مسابقه کاراته وان و یک سری آ شرکت خواهیم کرد تا در نهایت مسیر رسیدن به المپیک با به دست آوردن حداکثر امتیاز برای ما هموار شود.

هروی افزود: مسابقات روسیه که نزدیک‌ترین رقابت پیش روی ما است، ششمین مرحله کاراته وان محسوب می‌شود. خوشبختانه تیم ملی کشورمان در پنج مرحله قبلی خوش درخشید. در سه دوره عملکرد بهتری نسبت به رقیبان داشتیم و یک دوره دوم شدیم و در ژاپن هم به مقام سومی رسیدیم. خوشبختانه نوار موفقیت ادامه دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه اظهار داشت: هر چند کار سختی پیش روی ما است، اما خوشبختانه ملی پوشان ما با پختگی و تلاشی که دارند به سمت جلو حرکت می‌کنند و همواره زحمات زیادی را متحمل می‌شوند. خوشحالم که این امکان برای ما وجود دارد تا بازیکنان زیادی را به رقابت‌ها اعزام کنیم.

شرایط ایده آلی در اردو‌ها داریم

هروی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط ما از هر لحاظ ایده آل است و امکانات خوبی برای ما فراهم شده تا از ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده‌ بهینه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.