رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

عمارت متوسل شهر سنندج به بخش خصوصی واگذار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از واگذاری عمارت متوسل شهر سنندج به بخش خصوصی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام نصرالهی زاده صبح امروز در جلسه واگذاری عمارت متوسل شهر سنندج به سرمایه گذار بخش خصوصی از مرمت و بهره برداری عمارت متوسل خبر داد و گفت: این پنجمین پروژه‌ای است که در استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

او افزود: در راستای اجرایی کردن ماده ۲۷، استخر سرپوشیده سقز و سالن ژیمناستیک بانه و همچنین عمارت احمد زاده و عمارت مصری به بخش خصوصی جهت مرمت طبق استاندارد‌های سازمان میراث فرهنگی و بهره برداری واگذار شده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه چهار پروژه موفق واگذاری به بخش خصوصی داشته ایم، ادامه داد: در این راستا کار‌های ارزیابی و مطالعاتی ۳۰ پروژه دیگر از حیث شرایط اقتصادی و میزان سرمایه گذاری مجاز انجام شده تا جهت بهره وری از آن‌ها در اختیار سرمایه گذاران قرار بگیرد.

نصراللهی زاده با اشاره به اینکه کارگروهی متشکل از نماینده، سازمان مدیریت، دارایی و دادگستری در راستای اجرای ماده ۲۷ فعالیت دارند، یادآور شد: هدف از واگذاری فضا‌های تاریخی فقط ایجاد محیط بوم گردی و سالن غذاخوری نیست بلکه بهره وری از این اماکن نقش مهمی در معرفی فرهنگ، سنت، معماری آن شهر و جذب توریست در استان دارد.

گفتنی است در پایان ضمن تحویل عمارت به سرمایه گذار بخش خصوصی مبلغ کل سرمایه گذاری ۵۰۷ میلیون تومان برآورد شد.

 

انتهای پیام/پ

 

جلسه واگذاری عمارت متوسل شهر سنندج به سرمایه گذار بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.