مراجعه شش هزار زوج به پژوهشکده علوم تولید مثل یزد / توریسم درمانی یزد رو به افزایش است

معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزدگفت: ۹۰ درصد از مراجعه کنندگان به پژوهشکده علوم تولید مثل یزد غیر بومی و ۱۰ درصد یزدی هستند.

علی محمد عبدلی معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در شش ماهه ابتدای سال ۹۸ شش هزار زوج به پژوهشکده علوم تولید مثل یزد مراجعه کردند که  ۹۰ درصد از مراجعه کنندگان غیر بومی و ۱۰ درصد یزدی هستند.

او  از مراجعه زوج‌هایی از کشور‌های هندوستان، اروپا و حاشیه خلیج فارس در این شش ماه خبر داد و افزود: درمان بالغ بر ۲۵ زوج به نتیجه رسید.

معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد با بیان اینکه به‌ تدریج توریسم درمانی استان یزد رو به افزایش است، گفت: انتظار ما در قطب درمان ناباروری کشور این است که بتوانیم با تمام توان این خدمت رسانی را بیش از بیش افزایش دهیم.

عبدلی با اشاره به اینکه در ارزان‌ترین مراکز ایران توریسم درمانی ناباروری به سه تا چهار هزار دلار می‌رسد ،تصریح کرد:، اما در استان یزد خدمات عالی حتی با هزار دلار هم به زوج‌های خارجی ارائه می‌شود.

معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد آمار موفقیت درمان ناباروری استان یزد را بیش از ۳۰ درصد دانست و گفت: این درصد در دنیا قابل قبول است که در کشور‌های خارجی هزینه‌ی درمان آن به ۳۰هزار دلار می‌رسد.

انتهای پیام/ی

افزایش  مراجعه کنندگان غیر بومی به مراکز درمانی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار