رنجبرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح ساختار بودجه به سال ۹۹ نمی‌رسد / مجلس برای تحقق این مطالبه رهبر وارد عمل شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بسیار بعید می‌دانم که اصلاح ساختار بودجه به سال ۹۹ برسد و مجلس در حال سوق دادن دولت به سمت این اصلاحات است.

اصلاح ساختار بودجه به سال ۹۹ نمی‌رسد / مجلس برای تحقق این مطالبه رهبر وارد عمل شده استعلی‌اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت، اظهار کرد: این امر مطالبه مقام معظم رهبری از دولت بود و دولت برنامه‌ریزی‌هایی انجام داد تا طرح اصلاح ساختار بودجه را به مجلس بفرستد، اما متأسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او افزود: ما به عنوان هیئت رئیسه و مجلس این موضوع را از دولت مطالبه کرده و حتی خودمان به جای دولت به برخی اصلاحات مانند ساختار بیمه‌ها و نحوه پرداخت یارانه‌ها ورود کرده‌ایم و در حال جمع‌بندی آن‌ها برای ارائه به صحن هستیم.

بیشتر بخوانید: اصلاح ساختار بودجه بر دولت جدی گرفته نمی‌شود 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیار بعید به نظر می‌رسد که اصلاح ساختار بودجه به سال ۹۹ برسد، اما ممکن است قوه مقننه برخی اصلاحات را در لایحه بودجه بگنجاند.

رنجبرزاده بیان کرد: به نظر می‌رسد یا دولت از ظرفیت خود استفاده نمی‌کند و یا در مدیریت ناتوان بوده و وارد مسائل حاشیه‌ای شده که هنوز نتوانسته اصلاح ساختار بودجه را به مجلس بفرستد.

او در پایان گفت: ما برای تحقق اصلاح ساختاری بودجه با نوبخت و وزارت‌خانه‌های دولت جلساتی را برگزار می‌کنیم؛ به عبارتی دیگر مجلس در حال سوق دادن دولت به سمت اصلاح ساختار بودجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار