بسته خبری انتظامی سوم مهرماه کرمان؛

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان ازکشف ۹۰هزار لیتر سوخت قاچاق درریگان خبرداد.

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جدی با جرائم و تخلفات اقتصادی ماموران پلیس شهرستان ریگان با انجام کار اطلاعاتی از ورود همزمان چند تانکر حمل سوخت غیرمجاز به حوزه این شهرستان و به مقصد استان‌های شرقی کشور مطلع شدند.

او افزود: در این راستا ماموران با استقرار در محور اصلی این شهرستان ۳ دستگاه تانکر حمل سوخت را متوقف و در بازرسی از آن‌ها در مجموع بیش از ۹۰ هزار لیتر گازوئیل که به صورت غیرمجاز از تهران و اصفهان بارگیری شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری راننده این ۳ دستگاه تانکر به سبب بارگیری و حمل غیرمجاز گازوئیل تصریح کرد: منابع سوختی از جمله ثروت‌های ملی و تجدید ناپذیر میهن عزیزمان هستند که خروج غیرمجاز آن‌ها از کشور برای نسل امروز و فردای این مرز و بوم بسیار تا بسیار خسارت بار است.

کشته شدن دونفر درتصادف

خبر دیگری از حوزه انتظامی کرمان حاکی از آن است که در حادثه واژگونی یک دستگاه سواری سمند که امروز در جاده سیرجان- کرمان اتفاق افتاد متاسفانه یک نفر جانش را از دست داد و دیگر سرنشین این خودرو مصدوم شد.

بلافاصله پس از این سانحه که در کیلومتر ۹۰ محور سیرجان به بردسیر رخ داد تیم‌های امدادی هلال احمر از محل پایگاه خانه سرخ به محل اعزام و با کمک اورژانس نفرات مصدوم و جانباخته این حادثه را منتقل کردند.

سرپرست یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران این یگان خبر داد.


ستوانیکم ابوطالب عباسی بیان داشت: ماموران این یگان مستقر در پایگاه اطلاعاتی ماهان هنگام پایش مسیر‌های صعب العبور این منطقه یک دستگاه وانت پیکان و یک موتورسوار که از عقب این خودرو را همراهی می‌کرد متوقف و در بازرسی از وانت ۱۰۰ کیلو تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/ح

کشف سوخت قاچاق در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار