ورود رسمی شرکت Quantic Dream به دنیای بازی‌های چند پلتفرمی

شرکت Quantic Dream اعلام کرد که قصد دارد به طور جدی بازی‌های چند پلتفرمی طراحی کند و دنیای بازی‌های خود را از انحصار شرکت سونی خارج کند.

ورود رسمی شرکت Quantic Dream به دنیای بازی‌های چند پلتفرمیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به ده سال از ورود اختصاصی شرکت Quantic Dream به دنیای عناوین انحصاری کنسول‌های شرکت سونی می‌گذرد و در چند سال اخیر شرکت مذکور بیشتر عناوین خود را برای کنسول‌های شرکت سونی روانه بازار کرده است. اما این سازنده به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد عناوین چند پلتفرمی را روانه بازار کند و به عنوان ناشر شخص ثالث نیز در دنیای عناوین رایانه‌ای فعالیت داشته باشد.

سه عنوان بسیار محبوب این شرکت که Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human نام دارند نیز برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده‌اند و مدیر شرکت Quantic Dream درباره این بازی‌ها احساس رضایت می‌کند و می‌گوید که تجربه ساخت بازی برای کنسول‌های دیگر باعث پیشرفت آن‌ها خواهد شد.

ورود رسمی شرکت Quantic Dream به دنیای بازی‌های چند پلتفرمی

رییس شرکت Quantic Dream اعلام کرد تنها نگرانی او از ساخت عناوین چند پلتفرمی، فروش پایین شرکت است چرا که نام این شرکت به اندازه سایر شرکت‌های سازتنده عناوین بزرگ مشهور نیست و بین کاربران جا نیفتاده؛ اما شرکت او قصد دارد ریسک فروش پایین را بپذیرد و دست به ساخت عناوین جدید بزند.

همچنین مسئول این شرکت اعلام کرد که استقبال از سه عنوان چند پلتفرمی این شرکت در بازار پلتفرم کامپیوتر خوب و فراتر از پیشبینی‌های شرکت Quantic Dream بوده است و این شرکت امیدوار است که بتواند مانند گذشته باز هم در بازار پلتفرم PC موفق باشد. شرکت مذکور به طور رسمی اعلام کرده است که هرگز قصد ندارد بازار کنسول‌های شرکت سونی را کنار گذارد و قصد دارد در کنار کار تخصصی روی کنسول‌های شرکت سونی، روی عناوین پلتفرم PC نیز کار کند و طبق اعلام این شرکت تمامی بازی‌های ساخته شده توسط آن‌ها از طریق فروشگاه Epic Games به فروش خواهد رسید.

بنابراین باید منتظر عرضه عناوین زیادی از سوی شرکت Quantic Dream به طور مشترک برای پلتفرم‌های کامپیوتر و کنسول  شرکت سونی بود.

انتهای پیام/

عرضه عناوین چند پلتفرمی توسط شرکت Quantic Dream

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار