مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان:

آغاز مطالعات فاز دوم سد فیروزآباد الشتر به زودی

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به پیشرفت ۵۱ درصدی سد تاج امیر دلفان گفت: مطالعات فاز اول تمام شده و فاز دوم هم به زودی آغاز می‌شود، هدف از اجرای آن آبرسانی به شهر فیض آباد با شش هزار جمعیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به پیشرفت ۵۱ درصدی سد تاج امیر دلفان گفت: مطالعات فاز اول تمام شده و فاز دوم هم به زودی آغاز می‌شود، هدف از اجرای آن آبرسانی به شهر فیض آباد با شش هزار جمعیت است.

رضا میرزایی گفت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فیض آباد الشتر از سال ۸۳ شروع شده و اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هدف از اجرای آن تامین آب ۲ هزار و ۸۶۰ هکتار از اراضی دیم منطقه فیروزآباد بوده که تا کنون علاوه بر اینکه ایستگاه‌های اصلی و فرعی آن به بهره‌برداری رسیده، ۲ هزار هکتار از شبکه اراضی تحت پوشش این ایستگاه به بهره‌برداری رسیده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: مطالعات فاز اول تمام شده و فاز دوم هم به زودی آغاز می‌شود، هدف از اجرای آن آبرسانی به شهر فیض آباد با شش هزار جمعیت است.

او گفت: سد تاج امیر دلفان که عملیات اجرایی آن در سال ۹۵ شروع شده و ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هدف از اجرای آن تامین آب شرب روستا‌های منطقه و ۴۰۰ هکتار اراضی کشاورزی منطقه است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به پروژه تصفیه خانه فاضلاب دلفان، گفت: این پروژه مربوط به شرکت آب منطقه‌ای است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ب

مطالعات فاز دوم سد فیروزآباد الشتر به زودی آغاز می‌شود

برچسب ها: آب منطقه ای ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.