برقراری پرواز‌های فوق العاده تبریز – نجف

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از برقراری پرواز‌های فوق العاده به مناسبت ایام اربعین حسینی در مسیر تبریز - نجف خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و در پی درخواست‌های مکرر مردم شریف استان آذربایجان شرقی و لزوم افزایش پرواز‌های تبریز – نجف و بالعکس، شرکت هواپیمایی آتا اقدام به برقرای پرواز‌های فوق العاده در این مسیر کرده است.

او با اشاره به برنامه زمانی این پرواز‌ها گفت: این پرواز‌ها روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۲ و ۲۳ مهرماه) ساعت ۱۰ صبح و هم چنین روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۸ و ۲۹ مهرماه) به ترتیب ساعت ۲۳:۵۰ و ۱۰ صبح انجام می‌شود.

در فرودگاه بین‌المللی تبریز که با عنوان فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز هم شناخته می‌شود، در روز به طور متوسط حدود ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی انجام می‌شود.

از سال ۱۳۵۶ نخستین پرواز‌های خارجی به مقصد مکه، از فرودگاه تبریز انجام شد.

پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید مدنی شامل پرواز‌های تبریز - استانبول، تبریز-دبی، تبریز-ارزروم، تبریز-دمشق، تبریز-بغداد، تبریز-مدینه، تبریز-جده، تبریز-غازی عینتاب و تبریز-باکو، تبریز-نجف، تبریز، تفلیس، تبریز-وان همچنین پرواز‌هایی در ایام نوروز و تعطیلات تابستان به شهر‌هایی همچون ازمیر، آنتالیا، بودروم، آدانا درترکیه، تفلیس در گرجستان و موناستیر در تونس هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

برقراری پرواز‌های فوق العاده به مناسبت ایام اربعین حسینی در مسیر تبریز - نجف

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۸:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
سلام مگر فرودگاه تبریز پروازی بعداز استانبول و باکو و گهگاهی نجف و بغداد پروازی مستقیمی به مسیرهای یاد شده داره!!!!چرا در لیست قرار داده شده در سایت فرودگاه تبریز اصلا و ابدا هیچ یک از شهرهای یاد شده موجود نیست؟