بسته حوادث اخبار ۴ مهرماه؛

کشف بیش از یک تن ذغال قاچاق در بخش فیروزآباد

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم زغال و چوب چنگلی قاچاق در منطقه عثماوند بخش سرفیروزآباد خبر داد.

کشف بیش از یک تن ذغال قاچاق در بخش فیروزآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   سرهنگ حسین براری اظهار داشت: ماموران پاسگاه عثمانوند حین گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی، به ۲ دستگاه خودروی وانت مشکوک شده و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

 او ادامه داد: در بازرسی از این ۲ خودرو یک تن چوب جنگلی و ۶۰۰ کیلو ذغال قاچاق کشف شد طبق نظر کارشناسان، ارزش قاچاق کشف شده به ۱۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از دستگیری ۲ متهم در این اربطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

 

 


دستگیری ۱۱ خرده فروش و معتاد متجاهر در هرسین

 


 فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری ۱۱ خرده فروش موادمخدر و معتاد در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان خبر داد.


 سرهنگ "همت علی شکری" اظهار داشت: از مجموع افراد دستگیر شده، ۹ نفر آنان را خرده فروشان و ۲ نفر را هم معتادان متجاهر تشکیل می‌دادند.

او ادامه داد: از این افراد مقداری مواد مخدر نیز کشف و سپس به دستگاه قضائی یا کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.
سرهنگ شکری در پایان مبارزه با پدیده اعتیاد و فروش مواد مخدر را از جمله برنامه‌های اولویت دار پلیس هرسین عنوان کرد.

 

دستگیری عوامل تیر اندازی در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی شهرک آریاشهر خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در شهرک آریاشهر، ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین ضمن تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان و تخریب منزل وی، قبل از حضور ماموران متواری شده اند.

سرهنگ براری بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران به سرعت کارشناسایی عوامل تیراندازی را انجام و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به دستگیری هردوی آن‌ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از معرفی عوامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

 


سارقان منازل شهروندان کرمانشاهی در دام پلیس آگاهی

 

 


 رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کاراگاهان ۱۶ فقره سرقت منزل کشف و ۳ نفر سارق هم در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل و ارجاء پرونده‌ها به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا کاراگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ امیری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها علاوه بر اعتراف به انجام ۱۶ فقره سرقت از منازل، به ۵ فقره سرقت دیگر در حوزه‌های مختلف نیز معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: سارق دستگیر شده همچنین عنوان کرد که این سرقت‌ها را با همکاری ۲ نفر دیگر انجام داده است که آن‌ها نیز با راهنمایی وی دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعداد زیادی اموال سرقتی کشف و یک دستگاه خودروی وانت متعلق به سارقان توقیف شد.
سرهنگ امیری در پایان از دستگیری ۵ مالخر که با سارقان همکاری می‌کردند خبر داد و گفت: همه افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم، تحویل مراجع قضائی شدند.

 


سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه به دام افتادند

 


 ۳ تن از سارقان حرفه‌ای پس از ارتکاب ۲۳ فقره سرقت در نهایت به دام ماموران پلیس کرمانشاه افتادند پس از وقوع چند فقره سرقت در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام تحقیق بسیار موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۳ فقره سرقت شامل ۱۷ فقره قطعات و محتویات داخل خودرو، ۴ فقره معابر و اماکن عمومی، یک فقره سیم برق و یک فقره سایر سقت‌ها اعتراف کردند.

تحقیق از سارقان دستگیر شده از آنجا که احتمال می‌رود مرتکب سرقت‌های بیشتری شده باشند همچنان ادامه دارد.


 

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار