بسته حوادث امروز ۲۶ شهریورماه:

قتل در همدان، دستگیری در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری ۳ سارق مسلحی که در شهر همدان پس از تیراندازی مرتکب قتل یکی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

قتل در همدان، دستگیری در دالاهوبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری ۳ سارق مسلحی که در شهر همدان پس از تیراندازی مرتکب قتل یکی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ "محسن ویسی" اظهار داشت: پس از وقوع چندفقره سرقت مسلحانه منجر به قتل در شهر همدان، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان کرد: در تحقیقات پلیس همدان مشخص شد عوامل این تیراندازی‌ها به شهر دالاهو گریخته اند و در گام بعدی پس از هماهنگی با کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان نسبت به شناسایی مخفیگاه متهمان متواری اقدام کردند.
سرهنگ ویسی همچنین با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم پلیس با دستگاه قضائی، افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی دالاهو و ماموران اعزامی از همدان در فرصت لازم وارد مخفیگاه متهمان فراری شده و هر ۳ نفر را دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهرستان دالاهو در پایان از معرفی هر ۳ متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 


سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در دام پلیس کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.
سرهنگ براری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 


کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و آرایشی در شهر کرمانشاه خبر داد. 

سردار"علی اکبرجاویدان" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی به ۲ دستگاه خودروی پژوپارس و پژو ۴۰۵ که پشت سر هم در حال حرکت بودند، مشکوک و به تعقیب آن‌ها پرداختند.

او ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران یگان امداد شهرستان با کمک ماموران پاسگاه قزانچی موفق به توقیف هر ۲ خودرو شده و نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی ها، از خودروی پژو پارس ۵ دستگاه نمایشگر ال‌ای دی، ۳ دستگاه جارو برقی و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی و از خودروی پژو ۴۰۵ نیز ۳ هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال عنوان کرد.
او همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.


انتهای  پیام/ز

 

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.