نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دفاع از حق را نباید به خاطر دنیا نادیده گرفت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید به خاطر ترس از دنیای خود ملاحظه کاری کرد و دفاع از حق را نادیده گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در جمع مدیران حراست استان با تأکید بر اینکه نباید بخاطر ترس از دنیای خود دفاع از حق را نادیده بگیریم، گفت: آن‌هایی که در مقابل امام حسین (ع) ایستادند، ترس از این داشتند که دنیا را از دست بدهند و به همین خاطر ملاحظه کاری کردند و در نهایت به آنچه از دنیا هم می‌خواستند نرسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا، مرز حق و باطل را نشان دادند، اما برخی از روی جهل و نادانی و یا افکار حساب شده می‌خواهند مرز حق و باطل را از میان بردارند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: سیدالشهدا وقتی روز دوم محرم وارد کربلا شدند فرمودند مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود؟! این کلام حضرت یعنی هر کجا کاری خلاف حق دیدیم باید موضع گرفته و واکنش نشان دهیم.

او به پیشرفت‌های جبهه مقاومت در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند باید به آینده امیدوار باشیم و پیشرفت‌های عظیم کشور نسبت به گذشته را تبیین کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به مصاحبه سیدحسن نصرالله  با یکی از سایت ها گفت: امروز مقاومت منطقه به قدری عظمت پیدا کرده است که سیدحسن نصرالله می‌گوید به زودی در قدس نماز می‌خوانم و خطاب به سعودی‌ها نیز گفت که عمر شما به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ک

هر کجا کاری خلاف حق دیدیم باید بایستیم و واکنش نشان دهیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.