مدیر عامل قطار شهری مشهد؛

دو برابر شدن جا به جایی مسافران نسبت به سال گذشته

مدیر عامل قطار شهری مشهد از استقبال مسافران خطوط یک و دو قطار شهری نسبت به سال گذشته خبر داد.

دو برابر شدن جا به جایی مسافران نسبت به سال گذشتهوحید مبین مقدم مدیرعامل قطارشهری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: با توجه به سطح آلودگی هوای مشهد در تمامی ایستگاه های قطار شهری خطوط یک و دو تبلیغاتی جهت استقبال بیشتر مسافران از وسایل نقلیه عمومی ایجاد شده است.

او تصریح کرد: بدین منظور بایدفرهنگ سازی صحیحی در جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی خصوصا در اوایل مهرماه و استفاده بیشتر دانش اموزان و دانشجویان داشته باشیم.

مدیرعامل قطرشهری مشهد گفت: طبق گزارش مرکز آمار قطارشهری بالغ بر ۲۰ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۸۱۰ نفر مسافر از طریق خط یک جابه جاشدند که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۸ میلیون افزایش داشته است.

مبین مقدم با بیان اقدامات مهم در عرصه حمل و نقل گفت: افزایش ساعات بهره وری در ایام خاص و مذهبی،افزایش تعداد راهبرهای سیر و حرکت جهت کاهش زمان سیر قطار، و ایجاد فضای سبز با مساحت بالا در هر ایستگاه از دیگر اقدامات است.

او با تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده شهید حسین حریری، غبار روبی مزار شهدای گمنام و تجلیل از خانواده های شهید از دیگر اقدامات انجام شده در این هفته است.


انتهای پیام//ف.غ


اقدامات قطار شهری مشهد در راستای تسهیل حمل و نقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.