نماینده ولی فقیه در استان یزد:

شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردند

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردند و قطعا از این معامله راضی و خشنود هستند.

شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استانی با حضور در منزل برادر سردار شهید خلیل حسن بیگی و صدر الساداتی رزمنده شش سال دفاع مقدس با خانواده آن ها دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا، برای ما مایه افتخار است،گفت: شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردند و قطعا از این معامله راضی و خشنود هستند و به امید آن که ما و همه خدمت گزاران خانواده معظم شهدا، مورد شفاعت شهدای والامقام قرار گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به بیان گوشه از رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهارداشت: شهدا کسانی هستند که در راه دفاع از کشور، از نفس خود گذشتند و جان خود را برای مردم و کشوشان فدا کردند.

او از مسئولان خواست با جمع آوری و چاپ خاطرات شهدای والا مقام، نسل جوان جامعه را با حماسه‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک آشنا کنند.

انتهای پیام/ غ

معامله شهدا با خدا در راه سعادتمندی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار