دوران دفاع مقدس آیینه تمام نمای انقلاب اسلامی

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اتحاد خود پیروزی را به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در همایش ۴۰سال ایستادگی و اقتدار در بافق، گفت: امروز با کار جهادی از سد تحریم‌ها و فشار اقتصادی می گذریم و از گردنه‌های تروریسم اقتصادی را با همراهی و همدلی یکی پس از دیگری عبور می کنیم.

او همچنین به تشریح رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس سدی در برابر تهاجم‌های دشمن شدند و با اتحاد خود پیروزی را به ارمغان آوردند.

سردار سنایی راد افزود: ابتکارات جنگ حاصل رشادت‌ها و روحیه عاشورایی رزمندگان است که سبب شد نیرو‌های عراقی را بیرون و صدام را مجبور به پس دادن اراضی کنند.

سخنران  این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا مظهر اقتدار برای پایان جنگ و پذیرش دشمن به شکست خود شدند و خانواده‌های آن‌ها با تربیت صحیح و اسلامی فرزندان خود به اسلام آبرو دادند.

سردار سنایی راد دوران دفاع مقدس را آیینه تمام نمای ارزش‌های بر آمده از انقلاب اسلامی عنوان کرد و بر لزوم پیاده سازی روحیه جهادی بین مردم و مسئولان تاکید کرد.

نمایشگاه عکس شهدا، مدیحه سرایی در وصف شهدا و بیان خاطرات دفاع مقدس از سوی برخی از ایثارگران و جانبازان بافقی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش ۴۰سال ایستادگی و اقتدار با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در بافق برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اتحاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس سدی در برابر تهاجم‌ دشمن

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار