از فردا؛

گروه پزشکان متخصص به رامهرمز اعزام می‌شوند

جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: با هدف محرومیت زدایی گروه پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به منطقه کم‌برخوردار رود زرد رامهرمز اعزام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ الماس تیموری جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: گروه ۲۴ نفره پزشک با تخصص‌های مختلف از پنجم مهر ماه به منطقه کم‌برخوردار رامهرمز اعزام می‌شوند.

او افزود: با هدف محرومیت‌زدیی و طرح اعتلای بسیجی،  ۶۵ اُمین مرحله اعزام گروه پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به منطقه رود زرد این شهرستان صورت می گیرد.

سرهنگ تیموری بیان داشت:  ۲۴ پزشک با تخصص‌هایی نظیر اطفال، زنان، داخلی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، اورولوژی، طب اورژانس، پوست و مو، سونوگرافی، چشم‌پزشکی،  قلب و عروق، آسم و آلرژی در این طرح حضور دارند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان تصریح کرد: تجهیزات موردنیاز اعم از دستگاه‌های سونوگرافی، مجموعه کامل چشم پزشکی، و وسایل موردنیاز معاینه نیز وجود دارد که خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی استان رایگان و بدون دریافت هزینه از بیماران انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: پزشکان در طرح اعتلای بسیجی نخست به غربالگری می‌پردازند و براساس وضعیت منطقه، پزشکان با تخصص‌های موردنیاز اعزام می‌شوند همچنین در این طرح پرستار، ماما، تکنسین دارویی نیز حضور دارند و گروه پزشکی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/م

ویزیت رایگان بیماران در رامهرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.