راهبرد مقاومت، رمز پیروزی ملت ایران

امام جمعه تبریز گفت: برای مقابله با نقشه‌های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران تنها راه قطعی، مقاومت است.

راهبرد مقاومت، رمز پیروزی ملت ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: همان گونه که رهبر  معظم انقلاب انقلاب در دیدار اخیر خودشان با نمایندگان مجلس خبرگان گفتند لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور، توکل بر خدا و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.
او تصریح کرد: امید به آینده، اعتماد به جوانان، حفظ وحدت و انسجام احاد مردم به ویژه نیرو‌های انقلابی، حمایت از تولید داخلی و قطع امید از بیگانگان و تقویت عزم و اراده مردم باید در اولویت همه امور کشور قرار گیرد.
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به بازگشایی مدارس بر ضرورت ارتباط مستمر اولیاء دانش آموزان با مربیان مدارس گفت: ارتباط سالم بین خانه و مدرسه می‌تواند در تربیت دانش آموزان بسیار موثر باشد و در این ارتباط باید آموزش و پرورش برای هدایت و کنترل آینده سازان کشور اقدامات جهادی انجام دهد.
او در بخش دیگری از خطبه‌ها هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و افزود: مواضع رییس جمهور کشورمان در این اجلاس غیرتمندانه بود. امام جمعه تبریز تصریح کرد: هر جا مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر جا با هر توجیهی عقب نشینی کردیم چیزی جز شکست به دست نیاوردیم.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه مقاومت ملی با مدیریت و رهبری امام خامنه‌ای حکیمانه و عزتمندانه بوده است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مسئولان این است در مواضع مقاومت خود بایستند و عقب‌نشینی نکنند.
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با طرح تذکر انتخاباتی به نامزد‌های احتمالی و افراد واجد شرایط برای رای دادن گفت: نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی تفاوت نباشند.
امام جمعه تبریز افزود: براساس بیانات امام راحل وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند.
خطیب نماز جمعه تاکید کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به کسانی رای دهیم که در برابر مردم متواضع باشند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه خطبه‌ها با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام یافته در طول هفته گذشته از اجرای سرود شهید تجلایی در سنگ فرش تربیت و پارک ائل گلی تبریز، سازماندهی فعالان اربعین و رونمایی از کتاب آب هرگز نمی‌میرد تقدیر کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان بر ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: برای جذب مردم در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از خدا کمک گرفت چرا که خداوند محبت و مودت را در قلب انسان قرار می‌دهد.
اوبا تبیین شرایط امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: این فریضه را باید از نزدیکان خود شروع کنیم و علاوه بر رعایت افراد ضعیف باید هم منطقی صحبت کنیم و هم منطق دیگران را قبول کنیم.

 

انتهای پیام/

 

برای جذب مردم در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از خدا کمک گرفت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار