هیچ مشکل و چالشی در منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود

امام جمعه دزفول گفت: آمریکا می‌داند هیچ مشکل و چالشی در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست و ایران کارگشا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول گفت: آمریکا می‌داند هیچ مشکل و چالشی در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست و ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای همیشه کارگشاست.

او با اشاره به مزاکرات ایران و آمریکا افزود: مسئولان باید به جای اعتماد به مذاکره، به جوانان کارآمد، انقلابی، جهادگر که نسبت به عزت و سربلندی کشورشان متعهد هستند اعتماد کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان داشت: اعتماد به وعده الهی، رعایت تقوا و خداترسی در کارها، فعالیت جهادی، مبارزه مستمر با فساد و پرهیز از ناامیدکردن مردم را از مولفه‌های اصلی غلبه بر مشکلات کشور است.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: اروپا و آمریکا به دنبال راهبرد اعمال فشار حداکثری بر ایران هستند و چیزی جز وعده پوچ برای کشورمان ندارند و باید مسئولان هوشیار باشند همچنین اخلالگران اقتصادی پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند که دستگاه قضایی باید نسبت به آن‌ها در هر جایگاه و پست و مقامی شدیدترین برخورد را داشته باشد.

امام مقام مسئول گفت: قوه قضاییه در اقدامی قابل تحسین اعلام اموال مسئولان را در دستور کار قرار داده که این امر جلوی تبعیض، ظلم و بی عدالتی را در کشور می‌گیرد و لایحه ارتقای حقوق شهروندی از دیگر اقدامات خوب قوه قضاییه است که موجب روان سازی قوانین اجرایی و اداری کشور برای توسعه مشارکت فعال بانوان می‌شود.

او ادامه داد: در هفته دفاع مقدس شاهد حضور جانانه نیرو‌های مسلح در صحنه هستیم که دشمن را ناامید می‌کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی  اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است لذا مردم باید به ویژه در فضای مجازی هوشیار باشند و مذاکرات و انتقادات رنگ و بوی تفرقه نداشته باشند چرا که دامن زدن به اختلافات و قومیت گرایی نقشه دشمن است.

انتهای پیام/م

قدرت ایران در منطقه برای آمریکا نمایان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار