نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان باید زمینه رونق و حمایت از تولید ملی را فراهم کنند.

جوانان ذخیره کشور هستند و نباید از آن‌ها غافل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انسان باید دین مدار باشد، اظهار داشت: چیزی که انسان را نجات می‌دهد دین است و سیدالشهدا (ع) و یارانش خود را برای دین فدا کردند.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند دفاع مقدس نباید فراموش شود و باید زنده بماند ۸ سال دفاع مقدس سال‌های بی نظیری بود و باید درس‌های آن باقی بماند چرا که در این سال‌ها نه فکرمان، نه ناموس و خاکمان را به دشمن ندادیم.

آیت الله علما همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان اظهار داشت: مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند، همین کار‌های مهم را در کشور جوانان ما انجام دادند.

خطیب جمعه کرمانشاه عنوان کرد: حمایت از تولید داخلی و تولید کنندگان باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان هم باید زمینه را برای رونق تولید داخلی فراهم کنند.

او با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر استفاده از ظرفیت جوانان تذکر داده اند، بیان داشت: جوانان ذخیره کشور هستند و نباید از آن‌ها غافل شد.

انتهای  پیام/ز

 

 

حمایت از تولید داخلی و تولید کنندگان باید مورد توجه قرار گیرد

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.