دکل‌های همراه اول در روستا‌های خوزستان راه اندازی شدند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی ۴ دکل همراه اول در روستا‌های استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه شبکه ارتباطی در روستاها، با تلاش کارکنان مخابرات منطقه خوزستان، سایت‌های همراه اول روستایی سلامگاه گتوند، تخت کبود باغملک، باوج رامهرمز و حفیره سفلی رامشیر با تکنولوژی ۲G نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با نصب و راه اندازی این دکل ها، ساکنان این روستا‌ها و روستا‌های اطراف از نعمت خط تلفن همراه اول بهره‌مند شدند.

فلاح زاده درخصوص اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این دکل ها، بیان داشت: مبلغ ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب طرح USO برای راه اندازی و نصب این سایت‌های همراه اول روستایی هزینه شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، بهره مندی ۵۰۰ روستای استان از نعمت خط تلفن همراه تا پایان سال ۹۸، ۱۳ از اهداف طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مرز‌های خوزستان به فیبر نوری متصل است

این مقام مسئول، درخصوص سیستم‌های انتقال، شبکه فیبر، دیتا، نیرو و تلفن ثابت اظهار کرد: پایانه‌ها به شبکه فیبر نوری کاملا متصل هستند و عملیات تکمیل آن پارسال انجام شده است.

رحیم فلاح زاده اذعان داشت: ۲ سیستم فایبرهوم ۷۸۰ با امکان انتقال ۱۰G پهنای باند به منظور تامین نیاز‌های ارتباطی سایر اپراتور‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان و مانیتورینگ ۲۴ ساعته شبکه انتقال نصب می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مخابرات ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.