صیاد متخلف ماهی در بوکان دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان از دستگیری یک نفر صیاد متخلف ماهی در این شهرستان خبرداد.

رحیم عبدالکریمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،از دستگیری یک نفر صیاد متخلف ماهی توسط یگان حفاظت این اداره و ضبط بیش از ۲۰۰ قطعه ماهی زرده رودخانه از این صیاد خبر داد.

او با اشاره به ممنوعیت صید ماهی رودخانه در این فصل از سال، افزود: فرد دستگیر شده با روش‌های غیر متعارف از قبیل کلر زنی اقدام به صید ماهی کرده و دارای چندین سابقه تخلف می‌باشد و بار‌ها از دست یگان حفاظت محیط زیست متواری شده است.

به گفته عبدالکریمی، برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده و به مقامات قضایی معرفی شده است.

او تاکید کرد: با توجه به حضور فعال یگان حفاظت در مناطق و زیستگاه‌های سطح شهرستان با هر گونه شکار و صید و دیگر تخلفات زیست محیطی با جدیت برخورد خواهد شد.

رحیم عبدالکریمی تصریح کرد: از تمام مردم عزیز بوکان خاضعانه خواهشمندیم که جدا از مکانیزم‌ها و دستورالعمل‌ها، به طبیعت و حیات وحش که نعمتی برای امروز و امانتی گران بها برای آیندگان است، احترام بگذارند و حدالامکان بگذارند که طبیعت و نگین‌های زیبنده آن آسوده خاطر و آزادانه نفس بکشند.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان، این سازمان توسط سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت شکایات و گزارشات زیست محیطی مردم از طریق تلفن ثابت و همراه به صورت شبانه روزی و بدون نیاز حضور مردم در ادارات در سراسر کشور می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
 

دستگیری صیاد مختلف ماهی در بوکان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.