جانشین معاون ناجا:

دشمنان اگر حرکتی کنند با سیلی فرزندان ایران رو به رو می‌شوند

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:دشمنان بدانند اگر حرکتی کنند با سیلی فرزندان ملت ایران روبه‌رو خواهندشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  جانشین معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دیشب در دومین یادواره زن و کودک و سرداران شهید گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: جانفشانی شهدا باعث شده که امروز عزت، امنیت و اقتدار در کشور برقرار باشد و کانون مقاومت باشیم.

سردار سلیمان ملک زاده افزود: در برهه کنونی نیاز است همه، شهدا را الگوی خود قرار دهند.

او ادامه داد: شهدا با بصیرت راه صحیح را انتخاب کردند و در پیروی از رهبری و دفاع از میهن اسلامی، درس آزادگی، مقاومت، پایداری و شرافت را به همه آموختند.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمنان بدانند اگر حرکتی کنند چنان با سیلی فرزندان ملت ایران روبه‌رو خواهندشد که در جایشان مسکوت بمانند.

ملک زاده افزود: با افتخار به عنوان خادم مردم در مجموعه نیرو‌های مسلح اعلام می‌کنم فرزندان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دفاع از میهن و عزت خود هیچ واهمه‌ای ندارند و همچون پاسخ پاسداران اسلام به داعشی‌ها در دیرالزور سوریه، هرزمان آماده دفاع از خاک کشور عزیزمان هستند.

او تاکید کرد: آثار خون شهدا درپیکره این کشور تا ابد جاری است و دشمنان بدانند اگر حرکتی از آنان سر بزند نقطه امنی در کشورشان نخواهند داشت.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا بیان کرد: مجموعه نیرو‌های فداکار و رشید سپاه و نیرو‌های مسلح در فرامرز‌ها کاری با دشمن کرده‌اند که در اوج ذلت به سر می‌برند.

ملک زاده، مسئولان را خدمتگزاران خانواده شهدا دانست و گفت: در آخرت شهدا از امانت‌هایی که به دست ما سپردند سوال خواهندکرد و امیدوارم شرمنده آنان نشویم.

شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ک

فرزندان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دفاع از میهن و عزت خود هیچ واهمه‌ای ندارند

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.