مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

افزایش اعتبارات حوزه گردشگری اردبیل ضروری است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: افزایش اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سفر فراکسیون گردشگری به اردبیل با هدف بررسی مشکلات و موانع توسعه گردشگری شهر‌ها به مدت سه روز انجام شد.

او با اشاره به بازدید پروژه‌ها و جاذبه‌های شهرستان‌های گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، اردبیل، سرعین، خلخال و کوثر افزود: در سفر اعضای فراکسیون مشکلاتی از جمله کمبود منابع مالی و کمبود نیروی انسانی را مطرح کردیم و با بررسی‌های صورت گرفته از شهرستان اعضای فراکسیون قول مساعد رسیدگی به وضعیت اعتبارات را مطرح کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در ایام بودجه بندی فراکسیون گردشگری مجلس با وزارت میراث فرهنگی رایزنی می‌کند تا نسبت به تامین اعتبار تصمیمات عملی اتخاذ شود.

فلاحی با تاکید به اینکه در خود استان اردبیل افزایش اعتبارات ضروری است، افزود: علاوه بر این در سفر ۳ روزه مشکلات و موانع گردشگری ۱۱ شهرستان از جمله گردشگری خارجی و گردشگری سلامت احصا شد و قرار است در وزارت میراث فرهنگی و مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

او با تاکید به اینکه پروژه‌های در حال اجرا مورد توجه اعضای فراکسیون گردشگری قرار گرفت، اضافه کرد: در جلسه مشترک با استاندار اردبیل نیز برخی ضرورت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در استان اردبیل در حال اجرا است تا شعار اردبیل ۱۴۰۰، بر قله گردشگری ایران محقق شود.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات و موانع توسعه گردشگری اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.