طراحی سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین مدرسه

پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به طراحی و تولید سیستم جامعی به منظور نظارت بر عملکرد تحصیلی و تعامل هوشمند والدین و مدارس شدند.

طراحی سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین مدرسهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، این سیستم به صورت هوشمند امکان تعامل بین اولیا، مدارس، معلمان و دانش‌آموزان را برقرار می‌کند و از دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده است.

این سیستم دارای سخت‌افزار‌های ویژه حضور و غیاب، ردیابی و مانیتورینگ ماهواره‌ای خودرو‌ها نیز است و امکان نظارت والدین و مدارس را در زمینه تردد دانش‌آموز و نحوه عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس فراهم می‌کند. آسایش خاطر اولیا، مدیران و امنیت دانش‌آموزان و امکان نظارت و تعامل متقابل مدارس و والدین به صورت آنلاین از اهداف طراحی و تولید سیستم مذکور است.

مشاهده و کنترل برنامه درسی، تکالیف، آزمون‌ها، نمرات، کارنامه و موارد انظباطی، برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال پیام و اطلاعیه برای اولیا، معلمان، دانش‌آموزان و رانندگان سرویس‌ها از جمله خدمات دیگر ارائه شده در سیستم مذکور است.

این سیستم دارای نسخه‌های اندروید، IOS، وب و ویندوز است که بر اساس الگو‌های استاندارد، تمامی مولفه‌ها را به‌صورت یکپارچه نمایش می‌دهد. این سیستم یکپارچه با شعار هرلحظه همراه فرزند خود باشید هم اکنون در بیش از ۲۰ مدرسه در تبریز نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

 

انتهای پیام/ش

سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین مدرسه طراحی شد

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار