اسفندیاری گفت: خون پاک شهدا و اسقامت در این مسیر باعث پیروزی در جنگ و پشت سر گذاشتن تمام سختی‌ها در این مسیر شد.

خون پاک شهدا باعث ایجاد استقامت در کشور شد/ سختی‌های جنگ هیچ گونه ضعفی در بین جوانان ایجاد نکردبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین اسفندیاری عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در ۳۹ سال پیش همه دشمنان به دنبال آن بودند که بتوانند از منافع و سرزمین‌های کشور ایران استفاده کنند، گفت: مردم ایران برای ساقط کردن قدم و طرح‌های ناپاک آن‌ها ۸ سال جنگیدند.

او با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد که ایران را می‌تواند مانند سایر سرزمین‌های عرب در جنگ سال ۱۹۷۰ در طول چند روز تصرف کند، اظهار کرد: مردمان و جوانان ما با دفاع از سرزمین ایران و میهن اسلامی تمامی نقشه‌های آن‌ها را بر هم زد و ما اجازه ندادیم که یک وجب از سرزمین‌مان را از دست بدهیم.

اسفندیاری افزود: ما در پرتو این جنگ دفاع جانانه‌ای انجام دادیم و توانستیم هشت سال بخشی از سرزمین‌مان را از چنگال دشمنان آزاد کنیم و ما در این سرزمین هیچ چیزی را از دست ندادیم.


بیشتر بخوانید: دفاع مقدس گنجی بزرگ برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌رود


عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور اظهار کرد: چه بزرگ مردانی که در دفاع مقدس مجاهدانه تلاش کردند و جنگیدند و سختی‌های جنگ و لرزش در قدم‌های این بزرگمردان ایجاد نکرد.

او بیان کرد: خون پاک شهدا باعث شد که درست در مسیر استقامت کشورمان بایستند و با اراده خداوند بتوانیم در طول ۴۰ سال پیروز باشیم و اجازه ندهیم که دشمن اقدامی در جهت پیشبرد اهداف خود انجام دهد.

اسفندیاری ادامه داد: امیدواریم این پیروزی و این انقلاب اسلامی را همچنان پایدار نگه داریم تا در نهایت آن را به دست مبارک صاحبان امام زمان (عج) بسپاریم و ما امیدواریم جزء نیرو‌های ثابت و مقاوم در این مسیر باشیم و از خون شهدا محافظت کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور اظهار کرد‌: در ۳۹ سال پیش دشمنان به دنبال آن بودند تا مهره‌ای برای ساقط کردن انقلاب بردارند و با همین تصور پا به درون مرز‌های ایران گذاشتند و جنگ آغاز شد، اما ما با مقاومت ۸ ساله توانستیم در این مسیر پیروز شویم.

انتهای پیام/

سختی‌های جنگ هیچ گونه ضعفی در بین جوانان ایجاد نکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار