استاندار فارس:

اختصاص تسهیلات برای واحدهای تولیدی فعال‌، رسالتی همگانی است

استاندار فارس گفت: در نظر گرفتن تسهیلات مختلف برای واحدهای تولیدی فعال رسالت همه دستگاه‌ها است.

اختصاص تسهیلات برای واحدهای تولیدی فعال‌، رسالتی همگانی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در ادامه بازدید از مجموعه‌ها و واحدهای تولیدی که به منظور رفع موانع و مشکلات و رونق تولید در استان به صورت مستمر انجام می‌شود از مجموعه تولیدی گلسار بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید با بیان‌ اینکه تلاش مجموعه مدیریتی استانداری در راستای رونق تولید و رفع موانع آن داشته منجر به نتیجه شده است، افزود: در نتیجه این تلاش ها موارد متعددی از کارگاه‌ها و کارخانه ها و واحد های تولیدی مجددا به عرصه تولید بازگشته اند.

استاتدار فارس با تاکید بر اینکه در نظر گرفتن تسهیلات مختلف برای واحدهای تولیدی فعال رسالتی همگانی است، عنوان کرد: فعالیت این مجموعه‌ها با ایجاد اشتغال و کمک به چرخ‌های تولید باید به عنوان سودی‌ عمومی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه چرخه تولید یک زنجیره و پروسه است، بنگاه‌های مالی و اقتصادی را یکی از حلقه های این زنجیره دانست و یادآور شد: بانک‌ها نیز در صورتی گردش مالی مستمری خواهند داشت که این واحدها و مجموعه های تولیدی فعال باشند.

استاندار فارس همچنین به شرایط کنونی اقتصاد کشور و شوک‌های جهانی وارد شده به این اقتصاد اشاره کرد و افزود: بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها باید بپذیدند در این شرایط نمیتوان از روش‌های معمول و عادی برای رفع مشکلات استفاده کرد.

رحیمی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی و اامور مالیاتی نیز باید در چارچوب‌های قانونی راه حل هایی برای همراهی با تولیدکنندگان تبیین کنند.
انتهای پیام/م

بازدید استاندار فارس از یک مجموعه تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار