بهره برداری اقامتگاه بوم گردی روستای گشانی تویسرکان

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی تویسرکان گفت: به مناسبت هفته گردشگری اقامتگاه بوم گردی روستای گشانی در این شهرستان بهره برداری می‌شود.

بهره برداری اقامتگاه بوم گردی روستای گشانی تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسحاق ترکاشوند، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی تویسرکان با اشاره به مزین شدن یک هفته به نام هفته گردشگری از ۵ تا ۱۱ مهر گفت: روز ۵ مهر به نام روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است.

او با اشاره به اینکه زنگ گردشگری امروز از سوی فرماندار شهرستان در مدرسه عبدالجواد امامی نواخته شد،گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری، مسابقه عمومی با موضوع گردشگری، نشست با فعالان گردشگری و کارگاه آموزشی با موضوع گردشگری و اشتغال را بخشی از برنامه‌های این هفته در تویسرکان است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از بهره برداری اقامتگاه بوم گردی روستای گشانی خبر داد و گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری تویسرکان از طریق اطلاع رسانی و برنامه‌های تبلیغاتی محیطی و فضای مجازی و نشست خبری با رسانه‌ها به مناسبت هفته گردشگری انجام می‌شود.

ترکاشوند با اشاره به وجود ۲۲۱ اثر تاریخی، فرهنگی، دینی در شهرستان بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری طبیعی و آثار تاریخی، فرهنگی و دینی شهرستان بی نظیر است به نحوی که هر بیننده را به سوی خود فرا می‌خواند.

او به همکاری با آموزش و پرورش به منظور فرهنگ سازی مناسب گردشگری در سطح مدارس اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ گردشگری که همانا مقدمه توسعه گردشگری است یکی از برنامه‌های محوری شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب

 

وجود ۲۲۱ اثر تاریخی، فرهنگی، دینی و گردشگری در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.