تعبیر جالب حجه الاسلام پناهیان از مراسم اربعین

اربعین یک امتحان بی سر و صدا است + فیلم

حجت الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی های خود در تعبیری زیبا مراسم اربعین را یکی از امتحان های بی سر و صدا دانست که شیعیان در مقابل آن قرار می گیرند.

اربعین یک امتحان بی سر و صدا است + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیزی حدود ۲۰ کمتر از روز به مراسم اربعین حسینی مانده است. شیعیان و شیفتگان اباعبدالله از نقاط مختلف جهان خود را به کربلا می رسانند تا در این مراسم باشکوه میلیونی شرکت کنند. اما در این میان شاید کسانی نیز باشند که با وجود علاقه باطنی برای شرکت در مراسم اربعین بدلیل مشغله های زندگی و گرفتاری نتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

حجه الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی های خود با اشاره به فضای حاکم بر خیمه اباعبدالله در شب تاسوعا تعبیر بسیار جالبی از مراسم اربعین داشتند که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
بسم اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ مِنَ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلیٍّ اِلی بَنی هاشِمٍ اَمّا بَعْدُ، فَاِنَّهُ مَنْ لَحِقَ بی مِنْکُمْ اُسْتُشْهِدَ، وَ مَنْ تَخَلَّفَ لَمْ یَبْلُغْ مَبْلَغَ الْفَتْحِ وَ السَّلام؛ بنام خداوند بخشنده مهربان، این نامه از حسین بن علی برای بنی هاشم است. امّا بعد [از ستایش خدا] پس به راستی هر کس به من [در این قیام] ملحق شود به شهادت می رسد، و کسی که تخلّف کند به پیروزی نخواهد رسید».