۴۰ روستای شهرستان کهگیلویه از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

رئیس آب‌و‌فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه گفت: مجتمع آبرسانی دهدشت شرقی و آبرسانی به ۴۰ روستای این شهرستان باحضور وزیر نیرو در کهگیلویه افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،ولی جفتا رئیس آب‌و‌فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به افتتاح مجتمع آبرسانی دهدشت شرقی گفت: مجتمع آبرسانی دهدشت شرقی در خردادماه امسال وارد مدار بهره‌برداری شد و قرار است با حضور وزیر نیرو در شهرستان کهگیلویه افتتاح شود.

او با بیان اینکه طول خط انتقال این پروژه ۱۸ کیلومتر است، گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال بوده که از محل صندوق توسعه ملی تأمین شد.
رئیس آب‌و‌فاضلاب روستایی کهگیلویه عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی به ۴۰ روستای شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار خانوار آغاز شده است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه گفت: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه و احداث مخزن ذخیره به حجم یک‌هزار مترمکعب از جمله کار‌های صورت گرفته در این پروژه است.

جفتا گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع آبرسانی در شهرستان کهگیلویه بیش از ۲ هزار مشترک از آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه جدا شده و آب‌شرب آن‌ها از طریق آب‌و‌فاضلاب روستایی شهرستان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ط

بهره مند شدن روستاه های کهگیلویه از نعمت آب شرب سالم

برچسب ها: آب و هوا ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.