آغاز عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شماره ۶ رفسنجان

شهرداررفسنجان گفت: همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شماره ۶ رفسنجان با حضور امام جمعه، شهردار و جمعی از مسئولین آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شماره ۶ رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان گفت:یکی از مباحث ارزشمند در دوره جدید شهرداری و شورای اسلامی شهر تحقق شهر امن است.

او افزود: وقتی برای شهر و شهروند آرامش بیاوریم، برای میهمان و گردشگر هم می‌توان امنیت به ارمغان آورد. شهر امن باید از همه ابعاد دارای امنیت باشد تا شهروندان در شهر احساس امنیت و آرامش کنند.

او بیان کرد: با توجه به اهمیت حفظ امنیت جانی در برابر حوادث و سوانح در آتش نشانی، تجهیز و بروزرسانی امکانات و نیرو‌ها ضروری است، البته هنوز یکسری نقایص داریم که باید رفع شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه سال گذشته ایستگاه شماره پنج به بهره برداری رسید و امروز شاهد کلنگ زنی ایستگاه شماره شش هستیم، افزود: لازم بود ایستگاه‌های آتش نشانی با توجه به شعاع خدمت رسانی در سطح شهر اضافه شود.

عظیمی زاده از آغاز مطالعات برای احداث ایستگاه شماره هفت آتش نشانی خبر داد و تصریح کرد: شهرداری علاوه بر داخل شهر به شهر‌های همجوار، محدوده خارج شهر و جاده‌ها و مراکز صنعتی نیز خدمت رسانی می‌کند.

شهردار رفسنجان بیان داشت: خواهش ما این است که دوستانمان در آتش نشانی روز به روز با برنامه ریزی مدون و آموزش خود را به روز نگه دارند تا اتش نشانی پیشرو و امنیت ساز داشته باشیم.

او افزود: ایستگاه آتش نشانی شماره ۶ شهر رفسنجان در محل خیابان علامه امینی جنب نیروگاه برق قرار دارد و قرار است تا پایان سال جاری بهره برداری شود.

برای احداث ساختمان آتش نشانی شماره‌ی ۶ رفسنجان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ح

ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار