انتقاد معاون سیاسی استاندار از آمار بالای تلفات رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بالا بودن تلفات و حوادث رانندگی در این استان انتقاد کرد و خواستار آسیب‌شناسی این موضوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست تشکل‌های حوزه مواد مخدر از بالا بودن تلفات و حوادث رانندگی در استان انتقاد کرد و گفت: در تصادفات و حوادث رانندگی با توجه به وضعیت و توپوگرافی منطقه و طبیعت خشن آمار نگران کننده‌ای داریم که امیدواریم آسیب‌شناسی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در همه زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: گروه جهادی وزیر سابق بهداشت و درمان به زودی به استان می‌آیند و هر چقدر این گروه‌ها خدمات ارائه دهند روحیه مردم تقویت می‌شود.

او به نقش سمن‌ها در پیشگیری از مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: سمن‌ها می‌توانند با سرکشی و آموزش مناطق آسیب‌پذیر کمک زیادی در راستای پیشگیری از مواد مخدر داشته باشند و در همسو کردن انرژی‌ و پتانسیل ادارات و نهادهایی که  کارهای موازی زیادی دارند گام‌های موثری بردارند.

این مسئول به وضعیت معتادین مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه معتادین مواد مخدر وضعیت خوبی داریم هر چند که یک نفر معتاد هم آمار بالایی است و باید به سمت جامعه آرمانی حرکت کنیم.

جمالی در ادامه سخنان خود گفت: در مدتی که در استان هستم متوجه شدم ادارات از نقش‌ سمن‌ها بی‌اطلاع هستند و این وضع به دلیل مدیریت سنتی است که برخی مدیران دارند در مدیریت سنتی مدیران از ورود نخبگان وحشت دارند و نظرات آنها را بر نمی‌تابند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کشورهایی که از نخبگان در عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پزشکی و سایر حوزه‌ها استفاده کردند موفق بودند لذا نیاز است مدیران ما هم از ظرفیت نخبگان در همه عرصه‌ها استفاده کنند.

او سمن‌ها را نخبگان حوزه اجتماعی توصیف کرد و افزود: این گروه‌ها که با انگیزه کمک به جامعه وارد این عرصه شدند سرمایه‌های اجتماعی و سوپاپ‌های توسعه یافتگی هستند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه مواد مخدر گفت: به دنبال خروجی و مدیریت میدانی پژوهش‌های حوزه مواد مخدر باشیم.

انتهای پیام/ط

آمار بالای تلفات رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.