کشف کامیون حامل تلویزیون‌های قاچاق در محدوده محله شهدا

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از کشف ۵۰ دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا  اظهار داشت: نیمه شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۱۰ شهدا، هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به یک کامیون پارک شده در خیابان گیلکی که ۵ مرد در حال تخلیه بار از داخل کامیون بودند مشکوک شدند.

کلانتر محله شهدا عنوان کرد: ماموران پس از مشاهده کامیون برای بررسی موضوع به خودرو موصوف نزدیک و به تحقیقات اولیه پرداختند که هیچ یک از افرادی که در حال تخلیه بار بودند، پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند.


بیشتر بخوانید: نبود اشتغال و بیکاری مهمترین دلیل ارتکاب جرایم از سوی مجرمان


وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون دریافتند که محموله شامل ۵۰ دستگاه تلویزیون در مارک‌ها و اینچ‌های مختلف است تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این محموله فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی است.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به قاچاق کالا و خرید آن‌ها بدون مجوز گمرکی از استان‌های جنوبی کشور اعتراف کردند گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

به گفته سرهنگ حیدری در این خصوص ۵ متهم دستگیر و به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار