گردهمایی وتجلیل از آتش نشانان استان مرکزی در اراک

همایش آتش نشانان شهری، روستایی و صنایع استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دومین همایش استانی آتش نشانان شهری، روستایی و صنایع استان مرکزی در فرهنگسرای شهر اراک برگزار و از خدمات ایمنی از آتش نشانان برتر استان تجلیل شد.

گردهمایی وتجلیل از آتش نشانان استان مرکزی در اراک

شهردار و اعضای شورای شهر اراک در این همایش متعهد شدند تا با بودجه مناسب و پیگیری افزایش حقوق و مزایا اتش نشانان و خرید و آماده سازی تجهیزات بتواند ذره‌ای از تلاش‌های مردان آتش نشان را جبران کنند.

زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در این مراسم گفت: براساس نمودار سازمانی آتش نشانی، استان مرکزی به تعداد ۷۲۴ نفر نیروی آتش نشان نیاز دارد که در آزمون استخدامی اخیر، جذب ۹۰ نیروی جدید عملیاتی شد.

زندیه وکیلی رعایت اصول ایمنی در احداث ساختمان‌های جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت: با هدف به حداقل رساندن حوادث، از جمله آتش سوزی در ساختمانها؛ صدور مجوز پایان کار ساختمانی در استان مرکزی منوط به تایید آتش نشانی است.

شفیعی شهردار اراک و رضایی عضو شورای اسلامی شهر اراک هم  در این مراسم که به مناسبت هفتم مهر روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در فرهنگسرای شهر صنعتی برگزار شد ضمن یادآوری حادثه پلاسکو، کار آتش‌نشانان را در جامعه یک تلاش مقدس دانستند.

شهردار اراک و عضو شورای اسلامی شهر اراک یادآور شدند جوانان این مرز و بوم بیدارند و تلاشگر تا ما با آرامش و خیال راحت زندگی کنیم و در حالی که ما از آتش فرار می‌کنیم و می‌گریزیم آنان برای نجات جان انسان‌ها به دل آتش می‌زنند.

انتهای پیام / ج

همایش آتش نشانان شهری، روستایی و صنایع استان مرکزی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.