بسته اخبار حوادث امروز استان مرکزی؛

اجرای دومین مرحله طرح ظفر در اراك/ دستگیری سارق باطری های خودرو/ برخورد خودروی وانت پیکان با سواری مزدا

مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه ، چهارم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک کیلو و ۴۱۳ گرم انواع مواد مخدر/ دستگیری سارق باطری های خودروبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه دهم مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانی


اجرای دومین مرحله طرح ظفر در اراك

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از کشف کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ظفر در دو نقطه از شهر اراک انجام شده و ۸۲ عملیات پلیس با ۵۲ تیم عملیاتی در این طرح مشارکت کردند.

او افزود: در این طرح ۱۴ قبضه انواع سلاح کشف شد که در این خصوص ۲۳ نفر سارق و ۱۰۶ خرده فروش دستگیر شدند، ۸۱ انواع سرقت و مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد و همچنین یک کیلو و ۴۱۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 سرهنگ مفخمی تصریح کرد: طی عملیات‌های مختلف ۴۱ فرد متواری در این دو نقطه شناسایی و دستگیر شدند و  ۸۰ موتورسیکلت و ۱۸۰ خودرو متخلف توفیق شد.

او با بیان اینکه بحث ارتقاء امنیت اجتماعی در تمام نقاط آلوده استان مدنظر پلیس است، بیان داشت: طرح ظفر دو تداوم دارد و مردم باید در تمام نقاط شهر اطمینان خاطر داشته باشند که حضور پلیس در تمام اماکن پررنگ است و با هرگونه ناهنجاری در سطح استان مقابله می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یکی دیگر از اهداف طرح را جلوگیری از حمل کالای قاچاق عنوان کرد و گفت:۲۰ دستگاه حمل کالای قاچاق توقیف و ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.


سارق باطری های خودرو در اراک دستگیر شد

سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارق باطری های خودرو در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

او بیان کرد: سارق در اعترافات خود به ۲۰ فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان اعتراف کرد.


برخورد خودروی وانت پیکان با سواری مزدا حادثه آفرید

سرهنگ خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد خودروی وانت پیکان با سواری مزدا خبر داد.

او بیان کرد: ساعت ۹:۳۰ امروز در کیلومتر ۴ محور اراک-خمین بر اثر برخورد بین یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه سواری مزدا هر دو خودرو واژگون و هر دو راننده مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ خلجی ادامه داد: به دلیل باز شدن باک بنزین یکی از خودرو‌ها و احتمال آتش سوزی، نیرو‌های آتش نشانی در محل حاضر شده و خطرات احتمالی رفع شده است.

او تصریح کرد: در بررسی کارشناس پلیس راه علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده سواری مزدا اعلام شده است.


کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک

سرهنگ حسینی، رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزیبیان کرد: در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان ۱۴ هزار لیتر گازوئیل خارج از عرضه شبکه ملی در شهرستان اراک کشف شد.

او ادامه داد: دو نفر با اجاره کردن گاراژ‌هایی در یکی از روستا‌های شهرستان اراک و محصور کردن اطراف آن با دیوار و تعبیه تانکر‌هایی داخل خاک اقدام به انتقال و ذخیره سوخت کرده و در فرصت مناسب سوخت‌های قاچاق را به خارج از استان انتقال و به فروش می‌رساندند

سرهنگ حسینی افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند شد.

انتهای پیام/ ر

بسته اخبار حوادث چهارم مهرماه سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.