بسته اخبار حوادث امروز ۷ مهرماه ۹۸؛

دستگیری جاعل اسناد و مدارک پزشکی در ساری با هوشیاری پلیس/بی احتیاطی منجر به مرگ کارگر کارتن سازی

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۷ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۷ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری جاعل اسناد و مدارک پزشکی در ساری

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران، گفت: در پی گزارش از سوی مراجع انتظامی مبنی بر ارائه مدارکی پزشکی مبنی بر عدم سلامت روانی و سابقه بستری در بیمارستان اعصاب و روان توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس، قرار گرفت.

او افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان این پلیس متهم را دستگیر و تحقیقات پلیسی را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ ساداتی، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم اصلی این پرونده شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل اسناد و مدارک پزشکی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

مرگ کارگر یک شرکت کارتن سازی با سقوط در دستگاه

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه منجر به مرگ در شهرک صنعتی این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی بخش چمستان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، فردی ۳۹ ساله کارگر یک کارخانه کارتن سازی حین کار با دستگاه به داخل آن سقوط کرد.

سرهنگ شالیکار با بیان این که نامبرده به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده در دم جان باخت، گفت: جسد نامبرده توسط عوامل آتش نشانی و هلال احمر از داخل دستگاه خارج شد و علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.