مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

شرکت‌های دانش بنیان موجب توسعه واحد‌های صنعتی می شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شرکت‌های دانش بنیان از جمله مباحث مهم در حوزه صنعت بوده، زیرا موجب توسعه واحد‌های صنعتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از چند شرکت دانش بنیان، گفت: نقش مهم شرکت‌های دانش بنیان از جمله مباحث مهم در حوزه صنعت بوده، زیرا موجب توسعه واحد‌های صنعتی می‌شود.
 
او با بیان اینکه امروزه پیشرفت واحد‌های صنعتی با اقتصاد مبتنی بر علم محقق می شود، ادامه داد:  نقش شرکت‌های دانش بنیان اینجا برجسته‌تر می‌شود؛ همچنین این شرکت ها با کمک به رشد واحدها، روند توسعه آن‌ها را سرعت می‌بخشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان عاملی مهم در فرآیند تولید صنعتی و ایجاد ارزش افزوده بالا هستند، گفت: برای محقق شدن سیاست‌های رونق تولید و نیز برطرف کردن نیاز‌های واحد‌های صنعتی، نیازمند تعامل و فعالیت بیشتر شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در حوزه دانش بنیان هستیم که بهترین فرصت برای فعالیت‌های مستمر همین زمان تحریم هاست.

مهدی زاده مقدم افزود: تحریم‌ها نمی‌تواند بر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان اثر مستمری داشته باشد، زیرا این شرکت‌ها زایش و رویش و نیز بخش تحقیق و توسعه دارند و با بهره گیری از دانش و توانمندی علمی خود اقلامی که مورد نیاز واحد‌ها بوده را تامین می‌کنند و یک مدل اقتصاد مقاومتی بی نظیر را ارائه می‌کنند.
 
او ادامه داد: ۲۵۸ شرکت دانش بنیان در استان و ۸۸ واحد دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی وجود دارد که کار‌های عملیاتی مهمی در پیشرفت تولید، اشتغال و اقتصاد داشته اند.
 
انتهای پیام//ف.ش

فعالیت  ۲۵۸ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.