مشکلی برای تامین آب در مرز مهران وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: تلاش می‌شود آب مورد نیاز برای زوار و تمامی موکب ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر کاربری‌ های موجود در مرز مهران تامین شود .

مشکلی برای تامین آب در مهران وجود نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، افشین مظاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  در بازدید از طرح جابجایی خط انتقال پایانه مرزی مهران گفت: احداث پل زیرگذر و روگذر جاده پایانه مهران منوط به جابجایی بخشی از خط اصلی انتقال آب شهر بود، لذا این شرکت با تلاش شبانه روزی نسبت به جابجایی خط انتقال به طول ۷۰۰ متر با قطر ۲۵۰میلیمتر و از نوع فولادی اقدام کرد.

او با بیان اینکه جابجایی خط مذکور از پیچیدگی خاصی برخوردار بود تصریح کرد: در زمان اجرای عملیات فوق تمامی اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده شد، تا این جابجایی در کمترین زمان ممکن انجام شود.


بیشتر بخوانید: بهره‌برداری ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه ‌در ایلام


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه این شرکت آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است یادآور شد: با برنامه ریزی‌ها و اقداماتی که در سال گذشته و سال جاری به خصوص در اجرای زیرساخت‌های آب صورت گرفته، تلاش می‌شود آب مورد نیاز برای زوار و تمامی موکب ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر کاربری‌های موجود در مرز مهران تامین شود .

انتهای پیام/ت

مشکلی در رابطه با تامین آب در اربعین نداریم

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.